Doorgaan naar inhoud

FAQ

Bestellen en leveren

Waarom moet ik bij Kappersleverancier bestellen?

We geven u 5 redenen waarom je goederen bij ons moet bestellen!

Breed assortiment: Kappersleverancier heeft een breed assortiment aan haarproducten en -apparatuur, waaronder professionele merken die niet altijd in de winkel verkrijgbaar zijn. Zo helpen we kappers aan alle producten die ze nodig hebben op één plek!

Kwaliteit: Kappersleverancier biedt hoogwaardige haarproducten en -apparatuur aan die zijn ontworpen voor professioneel gebruik. Hierdoor kunnen kappers erop vertrouwen dat de producten die ze kopen van goede kwaliteit zijn en lang meegaan!

Advies op maat: Kappersleverancier biedt deskundig advies dat kan helpen bij het vinden van de juiste producten en apparatuur voor specifieke kapsels en haartypes. Hierdoor kunnen kappers de best mogelijke resultaten behalen voor hun klanten!

Gunstige prijzen: Kappersleverancier biedt producten en apparatuur aan tegen gunstige prijzen, omdat wij in grote hoeveelheden inkopen bij de fabrikanten en deze schaalvoordelen doorberekenen aan onze klanten!

Snelle levering: Kappersleverancier kan snel leveren, waardoor kappers hun producten en apparatuur snel in huis kunnen hebben en zo snel mogelijk aan de slag kunnen gaan met het creëren van mooie kapsels voor hun klanten!

Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?

Jazeker! Je kunt als gast een bestelling plaatsen zonder een verplichting om een account aan te maken. We raden je echter aan om een account aan te maken als je je bestelgeschiedenis wilt controleren en je winkelwagenitems en betalingsgegevens voor de volgende keer wilt bewaren. Het is snel en eenvoudig om een account aan te maken. Ga naar https://www.kappersleverancier.nl/account/login en volg de instructies op het scherm.

Waar is mijn orderbevestiging?

Deze wordt automatisch naar je e-mailadres gestuurd als je een bestelling plaatst. Als je je orderbevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, neem dan contact op via contact@kappersleverancier.nl voor het geval er een probleem is met je bestelling. Controleer de spam- of ongewenste map van uw mailbox voordat u contact opneemt voor het geval de orderbevestiging daar is doorgestuurd.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

In principe niet. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je wel een bijbestelling plaatsen of de gehele bestelling annuleren. Neem daarvoor direct contact op met de klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Onze leverbelofte is: op werkdagen voor 12:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Je bestelling heb je in de meeste gevallen de volgende dag in huis, voor leveringen in België kan het 2 werkdagen duren. Mocht het onverhoopt niet lukken, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Voor bestellingen van salon meubilair en producten met in de beschrijving een levertijd gelden andere levertijden en leveringswijze. 

Hoe bestel ik iets bij Kappersleverancier?

Bij Kappersleverancier bestel je in 4 eenvoudige stappen:

  1. Plaats een artikel in je winkelmand en ga naar bestellen. 
  2. Log in of maak een account aan, of bestel zonder een account aan te maken.
  3. Controleer alle gegevens van je bestelling. Denk aan het factuuradres, leveradres, bezorgdatum en extra services.
  4. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, Klarna, Bancontact, Sofort, PayPal of kredietkaart.

Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw.

 

Ik zit in België, heb een geldige BTW nummer en wil graag met verlegde BTW bestellen . Kan dit?

Jazeker!

Stuur ons een email, contact@kappersleverancier.nl, met :

- Producten die u wilt hebben

- Uw Belgische btw nummer

- Het leveringsadres

 

Wij zullen in 2 werkdagen de factuur naar u mailen. Als u dan naar ons kunt overmaken, versturen wij de producten naar u!

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wij accepteren de volgende betalingsmogelijkheden: iDeal, Klarna, Bancontact, Sofort, Kredietkaart MasterCard en PayPal. Als u besluit een van deze drie methoden te gebruiken, wordt u naar de Klarna, Bancontact, Sofort, Mastercard, PayPal- of iDeal-website geleid, waar u wordt gevraagd in te loggen en uw betaling te verwerken. U wordt daarna teruggeleid naar onze website zodra uw transactie is voltooid. We nemen de bestelling pas in ontvangst als uw betaling is verwerkt. Ook kunt u met een bankoverschrijving uw bestelling plaatsen. Gelieve het openstaande bedrag over te maken op rekeningnummer NL96 INGB 0007 8798 33 tnv Kappersleverancier met een beschrijving van het bestelnummer.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Als je de volledige overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die u tot op dat moment hebt gedaan, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen na ontbinding, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Retourneren

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Je kunt je artikel absoluut binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, zolang het onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking zit met alle labels en labels eraan.

Retourvoorwaarden

De retourvoorwaarden aankopen vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. De retourkosten zijn €7,25 inclusief BTW (niet van toepassing van salonmeubilair) per pakket voor Nederland. Deze dien je zelf te betalen.

  1. Je dient jouw retour altijd aan te melden via contact@kappersleverancier.nl .
  2. Alle artikelen van Kappersleverancier hebben een zichttermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.
  3. Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan geldt het volgende: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen. Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij altijd de maximale zichttermijn krijgt.
  4. Het artikel zit, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en is niet beschadigd. Bij beschadiging of het ontbreken van de originele verpakking kan waardevermindering in rekening worden gebracht. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  5. Elektra is niet gebruikt en alle beschermfolies zitten er nog op (voor zover mogelijk).
  6. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
  7. Artikelen die je niet kunt retourneren: producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken. Bijv.: kappersscharen, snijkoppen etc. Verder kun je salon meubilair niet retourneren. Deze omdat elke bestelling speciaal door Kappersleverancier wordt gemaakt of ingekocht.

Mijn bestelling is aangekomen, maar het is niet zoals ik had verwacht. Wat kan ik doen?

In het zeldzame geval dat je bestelling beschadigd of defect aankomt, neem dan foto's van het product in kwestie en stuur een e-mail naar onze klantenservice via contact@kappersleverancier.nl met de details. We reageren binnen 48 uur. Als je het product om welke reden dan ook niet leuk vindt, accepteren we het graag terug als een retourzending, op voorwaarde dat het in "als nieuw" staat is, in de originele verpakking met alle labels eraan bevestigd.

Is de zending beschadigd aangekomen? We vinden het zeer vervelend om dit mee te maken. U dient een schade binnen vijf werkdagen aan ons te melden. Meldt u de schade na vijf werkdagen, dan kunnen we helaas geen onderzoek naar de zending starten. 

Wat is het retouradres?

Het retouradres van Kappersleverancier is:

Kappersleverancier – Retouren
Poortland 152
1046 BD AMSTERDAM
Nederland

 

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Garantie

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Zeker weten! Wij garanderen dat je bij Kappersleverancier een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is tevens de wettelijke garantie. Zolang je die haardroger alleen gebruikt om je haar te drogen en niet je pas geverfde muren, komt het wel goed met dat normaal gebruik. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant en per artikel.

Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen we een reparatie, vervanging of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur bewaren we in je account, bij de bestelling. Zo raak je die nooit meer kwijt.